Reklamační řád
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Reklamační řád je součástí Všeobecných obchodních podmínek.
- Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem
- Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci
- Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě, avšak dle záruční lhůty zakoupeného zboží. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
- Dodavatel neodpovídá za škody, a reklamace nebude uznána v případě, že reklamace bude zaslána na jinou než Doručovací – Korespondenční adresu.
- Reklamace je vyřízena v momentě, kdy Vás o výsledku vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Formulář pro uplatnění reklamace
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: https://eshop.lfbros.cz
Společnost: FAIROS MEDIA, spol. s r.o.
Se sídlem: Dětská 2582/200, 100 00 Praha 10
IČ:24801704
DIČ: CZ24801704
Korespondenční a doručovací adresa:
Lesní 51, Dlouhoňovice
564 01 Žamberk
E-mailová adresa: kontakt@fairos.cz
Telefonní číslo: +420 724 038 865
Spotřebitel:
Jméno a příjmení: (*)
Adresa: (*)
Telefon: (*)
E-mail: (*)
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady: (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například – „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
Datum objednání (*)
Datum doručení (*)
Číslo objednávky: (*)
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem: (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu): (*)
Jméno a příjmení spotřebitele: (*)
Adresa spotřebitele: (*)
Email: (*)
Telefon: (*)
(*) Doplňtě údaje, nebo škrtněte, co se nehodí.
V (místo), dne (datum),
Jméno a příjmení spotřebitele: (*)
(podpis)
______________________________________
Seznam příloh:
Faktura za objednané zboží č. (*)
HLAVNÍ MENU
O LF BROS
Naším cílem je poskytovat teplo z nezávislého naftového topení, které je nyní dosažitelné komukoliv.